Home > Ganduri > Vreau sa fiu Ninja!!

Vreau sa fiu Ninja!!

7 June 2011

Ce poate sa fie mai misto pe lumea asta decat sa fii … NINJA!!! Asa ca am cautat pe net, am ajuns pe wikiHow si am luat la puricat tutorialul despre cum sa devii un ninja. M-am hotarat ca am sa aplic tot ce scrie acolo. Asa, sa o luam cu inceputul.

1. Learn how to move stealthily.

Prima data m-am gandit ca ar trebui sa ma pun sa fac ceva sport, sa devin mai atletic. Dar nici asa nu e bine. Apoi m-am gandit ca ar fi mai bine sa slabesc. Doar cu cat esti mai slab, cu atat esti mai usor deci prin deductie logica, te misti cu mai putin zgomot. Dar ca sa slabesc, trebuie sa fac miscare… Of, prea mult de lucru. Asa ca mai bine, am sa stau toata ziua in pat si n-am sa ma misc deloc. Voi fi cel mai tare ninja! Nimeni nu va face mai putin zgomot decat mine. Hai ca pe asta am rezolvat-o. Sa trecem la urmatoarea:

2. Get and maintain a ninja body.

Trebuie sa dau o tura pana la morga, sa vad daca a murit ceva ninja recent. Asta s-ar putea sa fie o problema, intrucat nu stiu daca imi vor da corpul lui acasa sa-l intretin. Dar nu e problema. Doar am stapanit deja punctul 1. , deci ma voi misca incet si fara zgomot cand am sa-i fur cadavrul.

3. Know how to escape.

Asta e usor. Stanga, sus de tot, pe tastatura.

4. Know the ninja needs.

Asta ar fi putut fi putin mai complicat. Se da o lista de diferite stiluri de lupta pe care trebuie sa le stapanesti. (Seishin-teki kyōyō, Taijutsu, Kenjutsu, Bōjutsu, Shurikenjutsu, si multe alte nume care se termina in “utsu”). Dar apoi mi-am dat seama ca defapt nu e o problema. Stapanesc deja multe arte orientele, printre care Hyundai – arta de a nu te misca in timp ce te deplasezi. Samsung – arta de a comunica la kilometri distanta cu cineva prin puterea mintii. Atari – arta de a te relaxa stand in fata unei cutii pe care se misca imagini.

5. Feed your mind.

Ma duc sa-mi fac un sandwich 😀

6. Practice meditation based on complete awareness of your actions.

Pai absolut normal ca sunt constient de actiunile mele. Doar nu sunt somnambul… Sincer, pentru cateva mii de ani de civilizatie, japonezii astia nu sunt foarte inteligenti 😕

Totul a fost atat de simplu. I am now… A NINJA! 🙄

Categories: Ganduri Tags: , , , ,
