Home > Ganduri > Ce faceti in vacanta de vara

Ce faceti in vacanta de vara

6 June 2011

Pentru mine, aceasta vacanta de vara este cel mai probabil ultima. Dupa asta, de acum inainte va fi doar “vara” si atat. Si m-am gandit eu asa cu neuronul meu, ce mare branza ca e sau nu e vacanta de vara. Normal, stam si frecam menta, dormim pana la 12 dupa care mai dormim putin si in general facem numai ce ne taie capul, fara responsabilitati si probleme.

Dar daca stati sa va ganditi putin mai bine, sunt 3 luni pierdute din viata. Bun bun, mergem la mare, la munte, sau mai stiu eu pe unde, ne relaxam, dar asta nu dureaza oricum mai mult de o saptamana, cel mult doua. Si astfel am o dilema: ce sa fac vacanta asta de vara, toate cele 2 luni si jumatate, ca sa nu fie in zadar. Sau ce faceti voi de exemplu… Si va spun de pe acum ca nu am de gand sa ma duc sa ajut batranii sau sa construiesc adaposturi pentru sinistrati.

Categories: Ganduri Tags: , , , ,
