Home > Ganduri > High Tech

High Tech

5 June 2011

Oooof, se pare fac cum fac, si iar ajung in pana de inpiratie. Si adevarul e ca incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult sa scriu pe blog. Dar daca n-am inspiratie, ce sa fac… 😦 Asa ca o iau pe aleeile Google-ului. Si din una in alta iar ajung sa va scriu despre ceva noile tehnologii.

Presupun ca din moment ce stiti sa folositi internetul si calculatorul si navigati pe bloguri, sansele sunt destul de bune sa va fi uitat cel putin o data la Start Wars sau Star Trek, sau ceva in genul acesta. Si daca ati avut vreodata fantezii cu vreo actrita din aceste filme… ei bine, ce-ar fi sa mergeti mai mult pe la plaja?

Pentru ca un american (doar bineinteles ca de acolo vin toate inventiile, ei sunt alfa si omega, rasaritul si apusul :lol:), tocmai ce-a inventat bikini fotovoltaici. V-am lasat masca? Atunci am sa continui. Acestia sunt creati din 40 de mini panouri fotovoltaice flexibile, iar cand stati la soare se incarca. Dupa care, luati frumos iPhone-ul sau iPodul sau iLucrul pe care-l aveti in casa, il conectati prin USB la bikini si VOILA! Se incarca. Si apropo de iLucruri, absolut normal ca acestia se cheama iKini. Vi se pare interesant? Ei bine, pretul unui bikini este de 135 de euro. V-am inchis gura cu asta. Si partea buna este ca nici nu te curentezi, chiar daca intri cu ei in apa, singura conditie este ca acestia sa fie complet uscati inainte sa conectati ceva la ei.

Pe cei care va plictisesc stirile de genul “high tech”, imi cer scuze. Dar hai sa fim seriosi, cat de pi*da sa fie bikini fotovoltaici 😆 😆 Dupa iVaca si iMalai, poate v-om inventa si noi ceva util omenirii, precum iSolutiaPentruCancer sau… posibilitatile sunt nelimitate. Dar presupun ca trebuie inceput de undeva, asa ca chiar si iTampoanele de saptamana viitoare vor fi un pas.

… hai ca pana la urma mi-a iesit un mini subiect de scris pe blog, asa ca acum ma duc sa ma culc. Maine am examen. Tineti-mi pumnii 😀

Respect voua!

 

