Home > Ganduri > Ma Simt Rocker! \m/

Ma Simt Rocker! \m/

2 June 2011

Ce inseamna pana la urma sa fii rocker? Nu inseamna sa te imbraci intr-un anumit fel sau sa vorbesti intr-un anumit fel. Tampenie mai mare nu exista. Va zic eu. Inseamna o anumita stare de spirit. Inseamna atunci cand mergi pe strada cu castile in urechi si auzi la radio Cargo, Phoenix ( astia-s autohtonii ), sau Alice Cooper, Queen, sa-ti vina un ranjet dobitocesc pe fata si sa nu stii de ce 🙂

Inca o chestie care am observat-o e ca, in general, dar nu in totalitate, rockerii nu sunt atat de prosti precum majoritatea omenilor. Nu pot sa-mi explic si nu vreau sa fiu atat de ingust la minte incat sa cred ca daca esti destept asculti rock sau viceversa. Dar ceva legatura tot o fi existand. Asa ca, in speranta ca va pot aduce si pe voi in aceeasi stare euforica in care ma aflu si eu, aveti aici niste piese, sa le tot dati Play pana va doare mana. 😀

Cargo – Ziua Vrajitoarelor

Phoenix – Timisoara

Aerosmith – Walk This Way

Whitesnake – Here I Go Again

Daca macar UNA din aceste piese nu va place… sunteti o cauza pierduta si n-aveti ce cauta pe blogul meu!!! 😀 🙂 Glumeeesc 😀 Apropo, daca si voi va simtiti acum rockeri, dati un share pe facebook la aceasta pagina 🙂

