Home > Ganduri > Dacia Logan … 2!

Dacia Logan … 2!

2 June 2011

Dacia se pregateste sa lanseze, cel mai probabil in 2012, noua generatie de Logan. Francezii de la Renault se pregatest sa aiba succes cu “o masina ceva mai nemteasca”, mai nordica, sincera precum un Volkswagen si ieftina precum un Logan, prima masina “globala” cum o numesc ei, a fabricantului roman.

Daca va arat pozele, va pica fata. Asa ca am sa mai spun cateva (in acest moment, cei fara tarie de caracter vor da scroll imediat in josul paginii pentru a vedea pozele… SLABILOR! 😆 )

Noul Logan va avea 4.6 metri lungime, acelasi rezervor urias cu care ne-am obisnuit de 500 de litri si va avea motor Euro 5. Din pacate, si o veste proasta: motorizarile vor fi tot doar 1.4 si 1.6 si intre 85 si 110 cai putere 😦

De asemenea, va avea facilitati care nu le gasim la Loganurile cu care ne-am obisnuit, de genul cutie de viteze automata, faruri cu LED. Mai mult, vor fi incluse mai multe culori mai deschide, de la rosu la galben si altele. Zic ei ca in momentul de fata, Dacia este caracterizata de culorile gri, negru, albastru si maro. Eu zic ca, cel putin pe taramurile noastre, cele mai multe Dacii sunt rosii, albe si albastre 😆

Si inca ceva interesant, pretul va ramane la fel, micut, asa cum ne place noua: intre 13,000 si 15,000 de euro.

Si acum, asa cum v-am promis, pozele. Tobele va rog…

You like? 😎

Categories: Ganduri Tags: , , , ,
