Home > Ganduri > Sesiunea la studenti

Sesiunea la studenti

23 May 2011

Am crezut ca va veni sfarsitul lumii, asa ca n-am mai scris pe blog de ceva vreme 😦 Eh, glumesc doar. Nu vine el sfarsit asa usor. Am absentat o perioada datorita faptului ca in acest moment trec ultimele saptamani precedente sesiunii studentesti. Toata luma se streseaza cu proiectele care mai trebuie predate astfel incat inimosii domni profesori sa ne primeasca in examene.

E ciudat si cu sesiunea asta. Stiu ca in primul an de studentie, dupa prima sesiune, am avut un soc total. Toata lumea mi s-a zdruncinat. Nu mai luai 8-9-10 ca si in liceu, doar datorita faptului ca ai mintea agera si ai fost la cursuri. Trebuia mai mult, aprofundare, silinta. A fost un soc total atat pentru mine cat si pentru majoritatea colegilor mei, avand in vedere ca facultatea la care sunt are profil real, si nu uman, deci chiar nu merge cu intuirea 😀

In cel de-al doilea an de studiu, in sesiunea de vara, aveam deja 3 sesiuni la activ. Ma gandeam deja ca as prefera sa dau de 3 ori BAC-ul in 3 saptamani, decat sa indur inca o sesiune. Dar, pe masura ce timpul a trecut, am ajuns la urmatoarea concluzie: sesiunea e excelenta. 3 saptamani in care mergi la scoala 5-6 sau 7 zile, in rest stai acasa, te trezesti la cat vrei si mai citesti si tu una alta, sa nu fii total pe langa atunci cand te prezinti la examen. In schimb, perioada asta de presesiune ma omoara… Frica si emotiile ca nu vei apuca sa termini proiectele sau ca nu vei intra in vre-un examen… E mai rau decat armata 😀

Dar, la fel cum au trecut si celelalte, sunt convins ca si aceasta va trece cu bine, iar anul viitor ma voi plange de cea de a 8a sesiune.

Categories: Ganduri
