Home > Ganduri > Eurovision 2011, Romania pe locul 17

Eurovision 2011, Romania pe locul 17

15 May 2011

Astazi din cate am inteles a fost finala Eurovision 2011, ce s-a desfasurat la Dusseldorf, in Germania. A fost a 56-a editie a Eurovizion, ceea ce nu putem spune ca e putin. Baietii incep sa faca traditie serioasa din aceasta competitie. Asteptam sa vedem ce ne vor rezerva la anul. Dar iar ma iau cu vorba inainte.

Locul intai a fost castigat de Ell & Nikki, din Azerbaidjan, cu melodia “Running Scared”.

Locul al doilea a fost obtinuta de cizmari (Italieeeeni, glumesc :D), iar locul al 3-lea de Suedia.

Noi… am fost si noi pe acolo, dar cam slabut 😦 Doar locul 17. Trupa care ne-a reprezentat pe noi s-a numit “Hotel FM”, ceea ce mie personal mi se pare un nume destul de aiurea. Dar pana la urma nu numele e cel care conteaza.

Pot doar sa sper ca la anul ne vom descurca si noi putin mai binisor, intrucat incepe sa-mi displaca ideea de a ma obisnui mereu cu Romania ca fiind capabila doar de performante mediocre, in general vorbind, nu doar cu stricta legatura la Eurovision (ce-i drept, anul trecut Paula Seling si Ovi au luat locul 3).

Va las asadar in compania unor clipuri de pe YouTube cu cei trei castigatori, dar si cu melodia Romaniei.

Ell & Nikki – Running Scared (Azerbaijan)

Raphael Gualazzi – Madness Of Love (Italy)

Eric Saade – Popular (Sweden)

Hotel FM – Change (Romania)

  1. Jofas
    15 May 2011 at 23:31

    in primul rand, tu ai facut doar sa relatezi evenimentele ca la stirile de la ora 8….nu se numeste blogging ceea ce faci. scuze daca am fost prea direct. si legat de eurovision mie personal mi se pare o porcarie pentru ca voturile nu se dau in functie de calitatea melodiei..ci cat de bine te ai cu tara respectiva. noi am luat maxim de puncte de la moldova si de la capsunarii din italia.asa ca…

  2. 15 May 2011 at 23:47

    Relativ de acord cu ceea ce ai spus cu stirile de la ora 8… Dar de ce nu? Adica, consider ca acest blog este micul meu colt de lume, in care lucrurile sunt asa cum le consider eu ca ar trebui sa fie 🙂 Nu stiu, poate nu asa se face… Sunt la inceput :)) Pur si simplu postez ce mi se pare relevant si de un minim interes pentru cineva. Cat despre puncte… nu stiu, nu prea urmaresc foarte intens Eurovision, ma intereseaza doar cam cine castiga si analizez fugitiv piesele pe YouTube a doua sau a treia zi, cine stie, poate una imi va placea. Dar mi-ar place sa vad Romania in primele locuri 2-3-4 ani la rand.

  1. No trackbacks yet.
Comments are closed.
