Home > Ganduri > Cica a fost Congres National PDL

Cica a fost Congres National PDL

15 May 2011

Chiar daca n-am nici in mana nici in caciula cu politica din Romania, n-am putut sa nu observ astazi ca a fost Congresul National PDL. Era pe toate posturile de stiri, zici ca a redescoperit cineva apa calda o.O  Eu nu zic ca nu era important deznodamantul. Chiar si eu eram curios sa vad ce se intampla in partid daca Blaga ar fi fost ales presedinte. Dar din cate am inteles, in frenezia pregatirilor pentru marele consiliu al lui peste prajit, in Parlament a cam batut vantul de o luna incoace. Nu s-a mai votat nimic, iar tara a fost pusa pe pauza. Mirel nu mai are nevoie de bani pentru copil, Dorel nu e o problema daca moare din cauza ca sta la enshpee mii de kilometri de cel mai aproapiat spital, iar faptul ca Tanti Gentiana naste in Gara de Nord asa cum am vazut acum cateva zile din cauza ca ambulantei i-au luat 10-15 minute sa ajunga pana acolo nu mai conteaza.

Apropo, Basescu a plans iar! Mult prea tare.

Si bineinteles ca, asa cum se astepta toata lumea, Boc la spulberat pe Blaga cu 868 de voturi contra 499 cate a luat domn’ Vasile. Ah, but ofcourse, sa nu-l uitam pe Paleologu cel mic, cu cele 24 de voturi intregi ale sale 🙂 Imi pare rau daca sunt doar eu ciudat si nu inteleg care e marea scofala cu congresul asta. Poate sunt doar mai incuiat. Pana la urmatoarea postare, va pupa tata.

