Home > Ganduri > Tara noastra

Tara noastra

14 May 2011

Cel mai probabil ca internetul este plin de bloguri, posturi si postulete in care lumea se plange de starea deplorabila a tarii noastre. Dar hai sa ma bag si eu in seama cu un post de genu’. Datorita faptului ca cel mai probabil lucrurile care va plac la tara asta sunt cele mai putine, spune-ti-mi voi mie care sunt acestea. Eu, fiind mai smecher bineinteles, am sa va spun atat ce nu imi place cat si ce imi place.

Am fost de curand cu trenul. Trebuie sa spun ca am ramas de-a dreptul surprins (in mod placut) de starea acestuia. Usi actionate automat, fotolii curate si destul de spatioase, o baie in care nu iti era greata sa intri. Ma gandeam ca un naiv ca uite, poate poate s-o putea si la noi in tara. Asta pana cand am vazut un reportaj despre trenurile si caile ferate din Occident. Aoleo mama! Deci aia sunt cu cel putin 50 de ani inaintea noastra. Definitia nebuniei e sa faci acelasi lucru in repetate randuri si sa astepti un rezultat diferit spunea cineva. Probabil ca sunt si eu dus cu pluta de acasa putin daca am asteptam sa se schimbe ceva in tara asta.

Are tata o vorba si cu siguranta ati auzit-o si in alte parti: “Frumoasa tara avem, pacat ca e locuita!”.

Stau si ma gandesc oare ce s-ar intampla daca, peste noapte, romanii s-ar muta in elvetia, iar elvetienii la noi in tara. Probabil ca noi le-am distruge tot ce au construit in ultimii 200 de ani iar ei, in 50 de ani, ar face din aceasta tara ceea ce ar trebui sa fie cu adevarat: o perla in Carpati.

… dar! Avem si noi frumuseti de care sunt mandru. Vreti sa stiti despre ce e vorba? Petreceti o saptamana in Apuseni (sau cam oriunde la munte unde NU este o statiune destinata romanilor cu bani) sau in Delta. Mirific!

Categories: Ganduri Tags: , , , , , , ,
